fredag 30 december 2011

Njuter av frukostfrallor (LCHF) till frukost

Godmorgon! Nu när vi har julledigt passar vi på att ta sovmorgon vilket resulterar i sena frukostar. Ofta när vi är lediga äter vi äggröra och bacon men idag lyxade vi till det med bärsmoothie och två sorters frukostfrallor (recept kommer). Vi har julskinka kvar och självklart måste frallorna testas med skinka och senap. Det var riktigt gott och nu är jag jättemätt!

Igår planerade vi nyårsmenyn och nu ska jag åka och handla alla ingredienser. På nyårsmenyn blir det tapas och jag tror att det kommer att bli väldigt gott och smarrigt. Mätta blir vi garanterat!

Bärsmoothie och två frukostmackor,
en med julskinka och en med whiskeycheddar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...