tisdag 27 december 2011

En julklapp från hälsotomten

Nu har de sista julgäster åkt hem och huset känns lite tomt (men inte tyst... sonen har fått en radiostyrd bil som låter konstant). Jag har haft en underbar jul och njutit av god mat, trevligt sällskap och en massa julklappar.

Under granen i år fanns ett paket till mig från hälsotomten, ett platt och lite avlångt paket. Det var ett presentkort till Moniques bok "LCHF för hela familjen" som snart kommer ut. Jag tycker om att titta i receptböcker så jag ser verkligen fram emot att få bläddra i den här boken när den kommer till mig.



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

4 kommentarer:

Ellen - LCHF och mycket annat sa...

Ah vilken trevlig present :) Hos mig lag Matrevolutionen under granen!

Svar: Japp, samma här, riktig skinka ska det va! Inga sojaprodukter...isch!

anna sa...

Jag fick oxå ett likadant presentkort ifrån just tomten :D
Ser fram emot boken!

Ellen - LCHF och mycket annat sa...

Svar: Tack! Jag gillar den skarpt, men vi maste fixa sa att den blir lite mindre runt om innan jag kan bära den...kanske idag, eller imorrn. Jag pekade i alla fall ut denna och en till innan jul och sen fick sambon välja ut vilken han ville ge mig ;-) Den andra sag ut ungefär likadant, fast utan stenar.

Ja, jag har velat ha den länge men sa kom jag fram till att jag önskar mig den till julen istället, sa slipper jag beställa och betala frakt till Tyskland ;-)

Mitt liv som fru L sa...

Åh vilken bra julklapp. Jag vill också ha!!! Vad bra att du haft en toppenjul och tack för dina kommentarer i min blogg! KRam Catharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...