söndag 11 december 2011

Gårdagens middag: Biff, bearnaisesmör och sallad

Igår var vi ute och handlade julklappar och jag kan säga att vi var inte ensamma i affärerna. Det var rätt skönt att komma hem, sätta sig och dricka lite glögg och komma i helgstämning.

Hela familjen tycker väldigt mycket om kött så lördagsmiddagen blev stekt biff, bearnaisesmör och sallad. Det var jättegott. Till det drack vi ett gott rött vin.



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

4 kommentarer:

Viktnedgangsomfunkar sa...

Det där såg väldigt gott ut! :)

Fröken M sa...

Gud va gott, och amarone till en bra köttbit kan aldrig bli fel :)

Emelie sa...

Oh de där ser supergott ut :D

och tusen tack för din kommentar. Det är så skönt att vara så nära målet :)

Ellen - LCHF och mycket annat sa...

Smaskens!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...