onsdag 25 juni 2014

Vinnarna av varsin startplats i LCHF-loppet

LCHF-loppet

Två vinnare får varsin startplats i årets LCHF-lopp. Vinnarena är:



Grattis Lena och Maria, ni har vunnit varsin startplats till årets LCHF-lopp. Maila mig (vardagfest@gmail.com) så ser jag till att LCHFklubben kontaktar er.

Samtidigt kan jag passa på att tipsa om att alla mina härliga läsare under juni kan beställa fraktfritt från LCHFklubben, gäller beställningar över 300 kronor. Ange rabattkoden erikaslchf.


I samarbete med LCHFKlubben


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack Erika, ska bli kul att vara med på loppet.

Kram
Lena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...