tisdag 17 juni 2014

God brödmix från LCHFklubben

Brödmix

Jag var och hämtade ut ett paket från LCHFklubben häromdagen med några av LCHFklubbens egna produkter och idag passade jag på att baka deras brödmix. Smidigare bakning får man leta efter. Brödmixen ska endast blandas med vatten och sedan gräddas i den medföljande aliuminiumformen.

Även om jag tycker om att knåpa ihop egna recept så gillar jag ibland snabba och smidiga lösningar och det här brödet blir otroligt gott. Jag provsmakade nyss en bit med bregott, mums!.

Just nu får ni fri frakt från LCHFklubben under juni 2014, gäller beställningar över 300 kronor. Ange rabattkoden erikaslchf. Glöm inte heller att tävla om en startplats i LCHF-loppet, tävlingen hittar du här.

I samarbete med LCHFklubben

Jag bakade snabbt ihop ett bröd

Paket från LCHFklubben


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

Mårtenssons kök sa...

Vi kommer garanterat att använda erbjudandet, brödet ser verkligen fint ut så det kommer vi att prova!
Tack för tipset,
kramar

Erika Skogly sa...

Grattis i efterskott, på bröllopsdagen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...