söndag 29 juni 2014

Avskedsfest

Jordgubbar och bubbel

Våra bästa vänner Johan och Jessica bor på gångavstånd från oss. Johan jobbar på Magnus jobb, Jessica jobbar på mitt jobb och en av deras söner går i Algots klass, så vi ses ganska ofta. Igår träffades vi hemma hos oss för en liten avskedsfest eftersom de ska flytta... långt bort.

Vi började kvällen med jordgubbar och bubbel, senare blev det grillning i regnet och tillsist avslutade vi med jordgubbar igen som efterrätt. Det känns konstigt att de ska flytta och även om jag är ledsen att våra bästa vänner försvinner härifrån så hoppas jag naturligtvis att de kommer att trivas dit de ska. Som tur är har vi redan planerat in en resa för att hälsa på dem.

Jordgubbar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...