måndag 16 juni 2014

♥ Bröllopsdag ♥

♥ Champagne ♥

Idag är det min och Magnus bröllopsdag. Eftersom vi tjuvstartade firandet redan i lördags tänkte jag inte göra något speciellt idag eftersom det är en vanlig vardag.

Fast så kom jag på att det är ju faktiskt ingen vanlig vardag... det är ju faktiskt vår bröllopsdag och självklart ska vi fira den oavsett vilken veckodag den infaller på. Därför köpte jag med mig rosor och en liten flaska champagne hem ♥.


♥♥♥
Jag skickar även en hälsning till mina föräldrar
som firar 40-årig bröllopsdag idag.
Grattis mamma & pappa!
♥♥♥

♥ Bubbel ♥

♥ Rosor ♥


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...