fredag 17 februari 2012

LCHF för hela familjen

LCHF för hela familjen

Jag älskar kokböcker! Känslan att bläddra i kokböcker, inspireras av bilder och recept och drömma sig bort till goda smaker och härliga middagar är något jag verkligen tycker om. Nu har det kommit ett stort utbud av LCHF-kokböcker och jag tycker att det är jätteroligt att det kommer mer och mer böcker för oss som vill äta lågkolhydratskost.

På julafton fick jag ett paket från Hälsotomten med ett presentkort till Moniques bok "LCHF för hela familjen". Igår kom boken med posten och det ska bli ett nöje att få bläddra i den och inspireras av alla recept.

Vill du också beställa "LCHF för hela familjen" kan du göra det hos Monique.

En hälsning från Monique

En kopp kaffe och sen drömmer jag mig bort...

3 kommentarer:

Maria sa...

Den verkar jättefin! Man har hört mycket positivt om den, kanske man ska köpa!

Ha en trevlig fredag!

=)

Anna sa...

Åh längre efter min bok ;)
Vad kul med att fylla frysen :) visa bilder och recept :)) trevlig helg!

Fröken M sa...

hihi... det blir INGEN LCHF mat precis, men bilder kommer i morgon när allt är klart :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...