fredag 17 januari 2014

Handlade på LCHF-klubben i Stockholm

Köpte med mig några påsar hem

Den här veckan har jag varit i Stockholm på kurs och då passade jag på att shoppa lite på kvällarna. Det blev bland annat ett besök hos LCHF-klubben i Sturegallerian och jag köpte med mig några påsar hem av saker som jag hört andra rekommendera. Det blev fläsksvålar, broccolichips och frystorkade jordgubbar.

Fläsksvålarna har jag smakat och jag tyckte att de var väldigt goda, lite som ostbågar i konsistensen men med en annan lite salt smak. Broccolichipsen har jag inte smakat ännu men de låter väldigt spännande. Jordgubbarna tänkte jag kunde passa som lite snacks eller att toppa müslin med.

Jag ska till Stockholm igen om några veckor för att avsluta kursen, då tar jag nog en sväng förbi LCHF-klubben igen. Har ni något ni kan rekommendera i deras sortement som jag ska se till att köpa med mig hem?

Fläsksvålar, de var goda!


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Lakritspulver, deras egna müsli samt det svindyra men underbart goda knäckebröd skulle jag rekommendera. :-)

Semester & Mat sa...

Broccolichipsen lät spännande, även om jag är en som hellre föredrar vanliga chips.
Ja jag tillåter mig äter vanliga chips, för det är min enda stora last ;)

Ha en fin kväll!

Therese sa...

Jag måste besöka dem jag också nästa gång jag är i Stockholm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...