söndag 11 augusti 2013

Semesteravslutning

En härlig middag fick avsluta semestern

Igår åt vi en jättegod middag som lite avslutning på en härlig semester. Det blev helstekt rostas, smörstekt squash och rödvinssås. Till det ett glas rött vin. Vi har ju en hel del squash så vi äter squash till det mesta just nu.

Just nu regnar det och jag ska ta och planera veckomatsedeln inför kommande jobbvecka. Det känns konstigt att börja fundera på matlådor och sånt.

Helstekt rostas, smörstekt squash och rödvinssås

Vi äter squash till det mesta just nu ;)

Ett glas rött vin till maten


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Mmmm så gott!
Måste oxå börja planera då även min semester är slut.....börjar dock arbetsveckan med en ledig dag ;)
Kraaam <3<3<3

Anna sa...

Det ser gudomligt gott ut, mums! Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...