tisdag 1 december 2015

Snabbfixat och gott med smoothie

Blåbär- och kardemummasmoothie

Smoothie är gott och smidigt tycker jag och passar både på sommaren och vintern. Smoothie kan smaksättas på flera olika sätt och den går att dricka till frukost, lunch eller mellis.

Av någon anledning gör jag inte smoothie så jätteofta men alltid när jag gjort smoothie så säger jag att jag måste göra det oftare eftersom det är så gott. Här har jag gjort en blåbär- och kardemummasmoothie toppad med stora blåbär, jättegod!

Mina nya glas passade perfekt att servera smoothie i och det ser ju betydligt lyxigare ut i dessa glas än att servera i mina vanliga vardagsdricksglas.

Toppad med blåbär



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

Martina sa...

Mmmm, gott, jag gör smoothie rätt ofta faktiskt, ungarna älskar det ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...