lördag 14 februari 2015

Alla hjärtans dag!


Imorse fick jag och Magnus ett egengjort "Alla hjärtans dag"-kort av Algot, vilken bra start på dagen ♥. Sen åt vi frukostfrallor till frukost och har tagit det lugnt. Just nu är mina killar ute och åker skridskor och jag ska sätta igång med kvällsmaten. Till Melodifestivalen ikväll blir det ostbricka och några chokladbollar.

Jag önskar er alla en fin alla hjärtans dag! ♥

♥ ♥ ♥


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

Ann-Catrine sa...

Jag gjorde chokladbollarna igår och de blev riktigt mumsiga. Använde ingen sötning alls och jag tyckte inte att de behövdes heller när jag smakade. Jättegoda :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...