tisdag 1 juli 2014

Nytt armband

Armband

Jag tycker om att läsa andras bloggar och Lina är en person som jag följt ett bra tag. Hon äter också lågkolhydratskost, det var så jag hittade hennes blogg. Nyligen startade Lina ett eget företag som heter Lina Collection där hon säljer sina egna handgjorda smycken. Jättefina smycken som passar till olika tillfällen.

Det här armbandet fastnade jag för direkt och i fredags fick jag hem ett fint paket i brevlådan. Jag gillar kombinationen med det svarta läderbandet och det gnistrandet bling-blinget. Det blir fint att ha till sommarbruna armar. Armbandet kom i en söt liten påse.

Ta en titt hos Lina Collection. Kanske hittar du en gåva till flickvännen, kompisen eller varför inte en present till dig själv.

Söt presentpåse

I samarbete med Lina Collection


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

Lina sa...

Åh gulledig Erika!!
Tusen tack för både fina bilder, ord och länkningar :-)
Så roligt! Ha en skön helg! Eller är det kanske semester för din del? :)
Njut av sommaren i vilket fall!
Kram från Göteborg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...