onsdag 9 juli 2014

Pytt på rester

Pytt med korv, vitkål, paprika och ruccolapesto

Förra veckan blev det pytt med rester som jag hittade i kylskåpet och frysen. Korv, vitkål, paprika och ruccolapesto stektes ihop till en god pytt i panna. Ibland är det enklaste godast och middagen slukades med god aptit av hela familjen.

Oftast går all mat åt till våra middagar och matlådor men ibland får vi rester över som går utmärkt att röra ihop till en pytt eller något annat gott.



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

Marja - Baka Sockerfritt sa...

Perfekt att använda upp rester! Ser riktigt gott ut :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...