söndag 22 september 2013

Filmkväll - jag & Algot

Film: Modig

Vilken härlig dag jag och Algot hade tillsammans igår. Magnus var på Rebusrally hela dagen så vi var ensamma hemma. Vi gjorde egentligen inte så mycket men vi hade riktig kvalitetstid tillsammans.

På eftermiddagen pysslade vi och gjorde ett eget spel, sen hjälpte Algot mig att göra pasta till dagens middag. På kvällen åkte vi till pizzerian och köpte med oss mat hem, sen satte vi oss i TV-soffan och tittade på film tillsammans. Att höra Algot skratta och vara glad är det bästa jag vet, då mår jag också bra. ♥

Jag struntade i flera måsten igår och umgicks med Algot istället. "Måstena" kan jag göra en annan gång!

Kebabsallad

Egengjort spel


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

6 kommentarer:

Erika Skogly sa...

Vilken mysdag!

Mitt liv som fru L sa...

Å så mysigt ni verkar ha haft! Håller med, "måstena" kan du göra en annan dag!

Ha en fin morgondag :)
Massa Kramar <3<3<3<3<3

Fröken M sa...

En riktigt mysig film !
Ibland är det så skönt att krypa ihop i soffan en stund och bara "vara" :) Kram

Millis - JimpsMillis LCHF sa...

Jag åt inte heller kål innan jag började med Lchf, min mamma hade en förkärlek för att överkoka alla grönsaker när jag var liten och då blev det inte gott. Men nu älskar jag kål :)
Vilken härlig mysdag!

Pia sa...

Fin blogg med fina bilder.Kollar in den varje dag, den ger inspiration.
Ha det gott!

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Pia: Tack! Vad glad jag blir. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...