torsdag 4 december 2014

Tips till julbaket

Jag älskar julen och det hör till traditionen att julbaka i december. Lussekatterna är ett måste och de dukas gärna upp på fikafatet under hela december men framförallt till Lucia-fikat. Ett annat måste i julbaket är pepparkakor och saffransbiscotti som jag skrivit om tidigare i veckan.

Jag brukar baka flera sorters småkakor och även några härligt julkryddade brödlimpor. Här kommer några tips inför julbaket, klicka på länken under bilden för att komma till receptet.

Du hittar mer julinspiration under etiketten Jul.



Lussekatter (utan bakprotein)





Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...