lördag 11 oktober 2014

Smoothie in the making

Det blir mycket smoothie just nu, det är ju så smidigt att göra i min nya smootie-blender. Här gör jag en pepparkakssmoothie, god att dricka på fikat istället för att äta kaffebröd.

Ni har väl inte missat tävlingen här på bloggen där en person kan vinna en Blend Activ från Breville (tävlingen pågår till och med söndagen den 12 oktober 2014). Blend Active är en liten blender som är enkel att använda och lätt att rengöra. Här visar jag hur den fungerar.

Fyll flaskan med ingredienser

Skruva på locket med knivarna

Sätt flaskan på maskinen,
tryck flaskan nedåt för att mixa

Byt knivlocket mot ett dricklock...

... eller häll upp i ett glas.


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...