lördag 25 oktober 2014

Nybakade frallor till frukost


Ute är det grått och regnigt så det blir en innedag idag. Jag har en helt oplanerad helg framför mig och jag tänker krypa upp i soffan med mig bok och bara ta det lugnt ett tag.

Vi startade dagen med nybakade frallor till frukost. Jag hade blandat alla torra ingredienser i en bunke redan igår och knäckt äggen i förväg så när jag vaknade imorse var det bara att röra ihop degen och stoppa in i ugnen... sånt gillar jag. Lata mornar är en perfekt start på helgen.

Kaffe och fralla




Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...