fredag 31 oktober 2014

God morgon fredag!

Frukost

God morgon! Idag vaknade jag tidigt, jag undrar varför det aldrig händer en vanlig arbetsdag? Jag passade på att läsa en stund innan jag gick upp och sen åt jag och Algot frukost. Det blev smörgås toppad med stekt ägg. Jag lät lite Boxholms chiliost smälta på ägget, det blev jättegott. Dessutom fanns några jordgubbar kvar från onsdagens frukost så vi delade på en skål till "efterrätt".

Idag blir det en sväng i några affärer för att se om vi kan bli redo inför vintern.

Smörgås med stekt ägg och smält chiliost

Kaffe

Jordgubbar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...