söndag 23 mars 2014

Mitt födelsedagsfirande i bilder

Födelsedagsflaggan på bordet

Jag får börja med att tacka för alla gratulationer här på bloggen, på Instagram och på Facebook. Tack så mycket! Jag har haft en härlig födelsedagshelg tillsammans med mina killar. Nu blir det en veckas "ledigt" och nästa helg blir det firande igen.

Jag började födelsedagen med att baka frukostfrallor som vi åt med ost och marmelad. Naturligtvis blev det även en god tårta till kaffet och framåt kvällen öppnade vi en flaska champagne. Vi avslutade med en god middag och tittade sedan på en film. Jag hade en underbar födelsedag och här kommer några bilder från min dag.

Nygräddade frukostfrallor

Frukostfrallor med marmelad

Födelsedagstårta till fikat

Champagne

Pasta och kalvfilésaute

Lyxar med lite godis

Bjuder på några galna bilder för att visa att man
är inte äldre än man gör sig.
Jag har fortfarande barnasinnet kvar
och är allmänt vardagsknäpp.


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...