torsdag 31 oktober 2013

Halloween

Happy halloween!

Halloween á la LCHF! Här har ni monstermuffins, blodiga fingrar och chilirostade pumpakärnor. Läskigt värre!

Monstermuffinsen består av pepparkaksmuffins och spritsad färskostgrädde. Ögonen är proteinsmörbollar. Blodiga fingrar är gjorda av morot, naglarna är gjorda av skållade mandlar och blodet är egengjord sylt.

Monstermuffins

Blodigt finger

Chilirostade pumpakärnor


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

10 kommentarer:

Cecilia sa...

Åhhh! Vad fiffig du är!!! LCHF även på Halloween! Vilken inspiration jag fick nu!!!
Tack! Fast jag får inspiration varje dag från din blogg, jag hinner bara inte berätta det för dig! Kram

Malin sa...

Men gud vilket roligt inlägg! Vad duktig du är.

Madeleine sa...

Så fina! Får jag låna bilden och länka tillbaka till inlägget från vår facebook LUBfoods?

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Madeleine: Tack! Det går bra att låna bilden på facebook och länka hit. :)

Marja - Baka Sockerfritt sa...

Wow, vad kreativt! Superhäftigt :)

monkan sa...

Huh!
Gillade fingret särskilt! Du är duktig!
Kram/M

Fröken M sa...

åhhhh!! en monster muffins vill jag ha !! Jätte fin :)

cosmoscatten sa...

Men shit vad coolt! De där fingrarna ser ju så äkta ut! Riktigt bra jobbat :) kram

Mitt liv som fru L sa...

Vad duktig du är! Coolt :)
Ha en fin morgondag!
Kram C <3<3<3

Anna sa...

Tack :)
Åh vad roliga och fina saker :) kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...