fredag 25 april 2014

Instagram

Fredag och solsken är ju härligt men lägg till feber så känns det inte så lockande längre. Det blir inte många knop gjorda och jag har sovit mycket idag, läst i min bok och självklart letat inspiration från alla härliga människor på Instagram.

Ni har väl inte missat att jag finns på Instagram (@erika_bjorklund)! Där lägger jag naturligtvis upp en hel del matbilder men även mycket annat, så följ mig gärna där.

Har ni Instagram? Skriv ert instagramnamn i en kommentar till det här inlägget så kikar jag in hos er!

Kollage av några Instagrambilder


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

5 kommentarer:

Marja - Baka Sockerfritt sa...

Även om jag inte har varit ute så mycket idag, så har jag känt att det varit ett riktigt fint väder idag! Så tråkigt att du känner dig dålig. Hoppas du blir bättre och får njuta av solen!

Lina sa...

Tråkigt med feber!..
Klart jag har instagram @annalinapetersen, du får gärna kika in om du har tråkigt medan du umgås med herr feber. oppas det blir bättre snart :)
// Lina

Unknown sa...

Krya på dig! <3
Följer ju dig redan! :)
Kram kram
//Lana

Semester & Mat sa...

Jag följer gärna dig.
@caroapel heter jag på instagram om du är intresserad att kika in. Dock inte lika mycket matbilder (lchf) som du, men mycket annat som kanske lockar :)

En sådan här kommentar skulle lika gärna en fjortis kunna skriva, ser jag nu när jag läser igenom ;)

Ha en fin lördagkväll!

Mårtenssons kök sa...

Jajamensan Intsagram har vi och där heter vi @martenssonskok om du är sugen på att kika in hos oss. Nu har vi lagt till dej på vår följarlista i alla fall:)

Hoppas febern har gett med sig och att du mår bättre nu,
kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...