lördag 26 november 2011

Helgfrukost

Idag blev det sovmorgon och vi började dagen med äggröra och bacon, en perfekt helgfrukost som är både mättande och god.

På schemat idag är det städning och julbak inför första advent imorgon. Jag och sonen ska baka lussekatter (det blir inte någon LCHF-variant men för er som vill baka LCHF-lussekatter så har Mariann ett recept här). Sen ska jag testa att baka LCHF-pepparkakor.


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

Fröken M sa...

Riktigt bra frukost när man har lite tid att pyssla ! Här blir det ofta ägg och bacon till frukost på helgen :)
Nu bakas det dock icke lchf vänliga lussekatter i vårt kök !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...