söndag 28 juni 2015

LCHF-produkter från Fitnessguru

LCHF-produkter från Finessguru

Ni har säkert sett att några av de senaste inläggen innehållit produkter från Fitnessguru. Anledning till det är att jag för ett tag sedan fick hem ett härligt paket med deras produkter som jag har fått testa och här kommer en recension. Åsikterna nedan är mina egna.

Inom kort kommer det en tävling här på bloggen där en av mina läsare kan vinna ett likadant paket som detta, missa inte det!


Ekologiskt mandelsmör
Mandelsmör är perfekt att baka med, göra godis på, ha i yoghurt och smoothie... eller varför inte bara äta det som det är. Jag började med att smaka en liten sked och sedan bakade jag små browniesnittar som jag bjöd mina kollegor på. Jag gillade smaken på mandelsmöret. HÄR kan du läsa mer om den här produkten.



Ekologiskt jordnötssmör utan bitar
Jag fick några bitar kvar av browniesnittarna efter att jag bjudit på dem och när jag kom hem bredde jag lite jordnötssmör ovanpå, det blev jättegott. Jag kan tänka mig att detta jordnötssmör även passar perfekt att göra godis av. HÄR kan du läsa mer om den här produkten.



Ekologiskt jordnötssmör med bitar
Jag gillar att det här jordnötssmöret har små bitar av jordnötter i, då blir det lite tuggmotstånd. Det är perfekt att bre lite jordnötssmör på en ruta mörk choklad och njuta av. Jordnötssmöret med crunch är min favorit av de båda jordnötssmörssorterna. HÄR kan du läsa mer om den här produkten.



Ekologisk kallpressad kokosolja
Kokosfett är verkligen så användbart och dessutom är den kallpressade kokosoljan både god och luktar gott. Jag har använt den här kokosoljan att steka med och det fungerar perfekt. Dessutom använde jag kokosoljan när jag bakade mina browniesnittar vilket blev väldigt gott. HÄR kan du läsa mer om den här produkten.



Nudlar utan kolhydrater
Dessa nudlar är helt utan kolhydrater och jag provsmakade dem i en korvwok som jag snabbt rörde ihop. Idag åt vi också nudlarna i en kycklingwok med kokosmjölk som frästes ihop på muurikkan ute i det fina vädret. Båda wokrätterna blev jättegoda och även om själva nudlarna inte smakar så mycket i sig själva så var de väldigt goda tillsammans med övriga ingredienser. Hela familjen gav tummen upp för dessa nudlar. HÄR kan du läsa mer om den här produkten.



Stevia Drops i olika smaker
Steiva Drops är sötningsmedel i vätskeform och det finns i olika smaker. Jag är ganska van vid osötade saker men jag har testat dessa droppar i islatte och det blev väldigt gott. Godast tyckte jag att dropparna smaksatta med vanilj var, det kommer att bli en sommarfavorit. HÄR kan du läsa mer om den här produkten.



One Whey Isolate i smakerna vanilj, mintchoklad och ananas
One Whey Isalat är ett proteinpulver som passar bra för den som tränar. Den här produkten har jag faktiskt inte testat själv (än) eftersom jag inte tränar för tillfället på grund av onda fötter. Tidigare har jag gjort proteinplättar av proteinpulver smaksatt med hasselnöt och jag kan tänka mig att dessa passar perfekt även till detta. HÄR kan du läsa mer om den här produkten.


I samarbete med Fitnessguru


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...