torsdag 23 april 2015

Avokado och ölkorv

Avokado och ölkorv

Redan torsdag! De senaste dagarna har gått i ett och snart är det helg, inte mig emot. :)

På torsdagar arbetar jag kortdag och då passar på att veckohandla så nu har vi kylskåp och skafferi fullt inför den närmaste veckan. När jag kom hem åt jag en god och enkelt lunch, en perfekt avokado och ölkorv. Lite salt och svartpeppar på avokadon är gott tycker jag (jag hade på det efter att jag fotat). Ett glas vatten till också, det är det jag oftast dricker till maten.

Ölkorv

Avokado

Vatten


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

Annika sa...

Hejsan!
Tack för en superbra blogg. Jag har ett litet önskemål om du orkar och har tid någon gång. Skulle uppskatta en veckomatsedel, känner ibland att det ärsvårt att komma på bra mat. man kör gärna fast. Hoppas det är fler än jag som önskar det.

Mvh Annika

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Annika: Tack för tipset! Jag ska fundera på eventuell matsedel. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...