onsdag 22 april 2015

Årets första islatte


Vilket underbart väder vi haft ett tag nu. Jag som är värsta fryslorten kan äntligen ta av mig yllekoftan. :)

När jag kom hem från jobbet idag gjorde jag mig årets första islatte. Så gott och perfekt när det är varmt. Det lär bli fler under våren och sommaren.

Jag har precis gjort klart matlistan för kommande vecka och snart blir det efterrätt i TV-soffan... vardagslyx. Jag hade med med tårta (Very Cherry Chocolate Cake) till jobbet idag och det blev lite över som jag tog med hem. Min absoluta favorittårta och den uppskattades på jobbet av alla (inte bara LCHF:are)!

Algot är äntligen frisk och är full av energi som vanligt. Jag hoppas bara att resten av familjen klarar sig utan att ha blivit smittade.




Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...