lördag 7 november 2015

Vacker höst och nya glas

Höstiga färger och nytt glas

Även om jag saknar sommarens värme så njuter jag gärna av höstens underbara färger. En solig höstdag kan vara så otroligt vacker. Några härliga höstlöv fick följa med mig in efter en skön promenad. När det är lite kyligt ute är det gott att efteråt krypa upp i soffan med en bra bok och kanske sippa på ett glas med mörk rom.

Jag måste visa er mina nya "allt i allo"-glas, More Tumbler från Orrefors (finns att köpa hos Kitchentime), perfekta till konjak, whisky eller som på bilden mörk rom. Glasen rymmer 44 cl vilket gör att de även fungerar som vattenglas, drinkglas och smoothieglas. Våra vinglas har exakt samma form på kupan så jag ser fram emot att duka med dessa glas tillsammans med vinglasen vid kommande middagar.

Mörk rom passar fint på hösten


Färgglada höstlöv och bär...

... fick följa med mig in

I samarbete med Kitchentime


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...