lördag 12 september 2015

Omettfrukost

Skink- och paprikaomelett och en klick majonnäs

Idag är jag och Algot ensamma hemma eftersom Magnus är ute och kör rebusrally. Algot önskade sig köttbulleomelett till frukost och det fick han förståss. Jag var sugen på en skinkomelett och skar ner lite gul paprika också, serverade sen med en klick majonnäs. Vi blev väldigt mätta båda två.

Jag älskar att bläddra i receptböcker eller mattidningar, även om jag sällan följer recept rakt av så får jag mycket inspiration på det sättet. Den nyaste boken är "LCHF 2.0" och jag ska bläddra i den nu för att se om den innehåller något spännande.

Algots köttbulleomelett

Jag fick kaffe till

Ny bok

Bläddrar bland recepten


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...